Scarlet's Meridian

An alien's daily life,on an unknown planet.

Tipa de la cardiologie si copilul mic de la urgenta.

Published by Scarlet under on 10:46 PM
Un oximoron minunat,zambetul inocent al unui copil nestiutor,si zambetul plin de durere dar plin de fericire in acelasi timp,al unei femei mature,de 53 de ani.
Eram azi la cardiologie,pentru nu stiu ce cardiograma,si am intalnit acolo o persoana care mi-a facut ziua mai frumoasa. Se uita la mine,cu niste ochi blanzi si calzi,si cu un zambet senin.
A inceput sa vorbeasca cu mine,atunci cand am intrebat asistenta daca imi face vreo injectie,adaugand faptul ca mi-e frica de ace.
Atunci a venit langa mine,si mi-a spus ca injectiile sunt cea mai rapida cale de vindecare,intra direct in sange,si reactiile adverse sunt aproape inexistente.
Nu ma cunostea,nu o cunosteam,dar a inceput sa-mi vorbeasca despre problemele ei.
Mi-a spus ca a fost operata de cancer de 2 ori,ca si-a pierdut parul,dintii,era internata in spital,iar doctorii ii spuneau ca are 99% sanse sa moara. Ea le-a raspuns hotarat ca nu va muri,ca va trai.
Trebuia ca pieptul si abdomenul ei sa fie facute din plastic acum,la ce conditie avea atunci,dar a avut,dar a avut vointa si autosugestie si s-a vindecat.Ma uitam la ea,in timp ce ascultam cum imi dezvaluie detaliile vietii ei,unei straine,unei fete despre care stie numai ca are frica de ace.
Asa o diferenta.
Eram azi,la urgenta,pediatrie. M-am asezat pe canapea pentru ca ma luase ameteala, si am inceput sa ma uit in jur. Am zarit un copil de 1 an sau ceva,care mergea vesel,tinandu-se de mana mamei sale,pe holurile etajului.M-am gandit cum va ajunge acel baiat,la 15 ani,cum o sa injure,cat o sa fumeze,cat de..interlop se va crede,cate pile va avea,cate haine Armani si Versace va avea,si cum va incerca sa cucereasca fetele punandu-le "o muzica".
De ce nu le pui doua muzici?
De ce spun toate astea despre acel pitic? Pentru ca face parte dintr-o alta cetatenie,si nu vreau sa fiu rasista,nici nu sunt,dar majoritatea persoanelor din acea..etnie,ajung asa. Am avut si eu un fost coleg de clasa,care la inceput era calm,la locul lui,iar dupa a devenit exact asa cum am explicat mai sus.
Ma gandesc,chiar nu putem sa schimbam lumea?
Spun "putem" pentru ca stiu ca eu singura nu pot.
Poate pot sa schimb cateva persoane,dar o lume intreaga nu pot.
As vrea,dar nu ma simt in stare.
Tipa de la cardiologie m-a facut sa ma simt mai bine,m-a facut sa-mi dau seama cat de multa vointa trebuie sa ai pentru a continua,m-a facut sa-mi dau seama ca trebuie sa am acea vointa,o am,dar am nevoie de un motiv pentru care s-o arat. Mereu exista ceva pentru care sa ma lupt.
Se intampla incet.
As fi vrut sa-i cer numarul de telefon si sa o sun,sa mai vorbesc cu ea,era o persoana foarte deosebita. Desi avea 53 de ani,si in ciuda tuturor necazurilor pe care le-a avut,arata de 39-40.
Ea ar trebui sa fie un exemplu pentru noi toti.
Mai am si momente din astea.Unii le-ar numi momente de luciditate,eu le numesc vise.
Pentru ca incep si sar din neuron in neuron,si ma rostogolesc pe venele visarii,ca in fiecare zi.
Si astept,si visez.

~Scarlet.

0 comments:

Post a Comment

 

Lipsum

Oops,mi-a cazut un surub.

Followers