Scarlet's Meridian

An alien's daily life,on an unknown planet.

Concluzie,partea a doua.

Published by Scarlet under on 8:52 PM
Si cu cuvant ma faci bine.
Ma vindeci,ma faci sa plang cu lacrimi de fericire,nu stiu de ce.
Ma faci sa zambesc si sa visez,cum nu a mai facut-o nimeni..
As traversa 7 mari sa ajung la tine,n-as dormi mii de zile ca sa-ti dau ce-ti apartine.
Sa te fac si eu bine..
Uh,uite ce visatoare sunt,sper sa am dreptate.
Sunt si incapatanata,iti dai seama ca nu renunt usor.Oricine isi da.
Si copilaroasa..asta se vede de la prima vedere.
Te uiti in ochii mei si vezi.Scrie pe fruntea mea,mare "COPILAROASA CU C MARE!"
Uh imi curge rimelul.Ma dau si eu cu rimel intr-o zi si trebuie neaparat sa incep sa plang?
Macar sunt lacrimi fericite. Stai,asta suna ciudat. Sunt lacrimi cu pantofiori mici si rosii,de lac,care alearga pe o campie inverzita,una inspre alta,ca sa se imbratiseze,foarte incet,cu zambete largi pe fata si lacrimi in ochi?
Vreau sa-ti arat calea cea buna,nu o mai evita.Te voi apuca de mana si nu-ti voi da drumul vreodata,iti promit,e un lucru pe care ti-l pot promite sigur.
Ti-am aratat o poezie,si ai fost atat de.. nici nu am un cuvant pentru tine,mi-ai zis exact ce am asteptat sa aud toata viata mea,am asteptat acele cuvinte care sa ma scoata la lumina,care sa aduca un zambet real pe fata mea,si tu le-ai spus.
Si eu,in caderea mea libera,m-am oprit,asa,in aer,am injurat si am asteptat sa fiu azvarlita in sus de curentul puternic al vorbelor tale.
Eram un musafir iar tu m-ai facut un membru al tau.
Nici nu mai stiu ce sa aberez,incerc sa ma exprim coerent dar chiar nu mai pot,m-ai ridicat dintr-un cosmar,m-ai purtat intr-un vis ca apoi sa-mi dai drumul intr-un vis de cosmar.
Si eu cad,si nu stiu cand aterizez,dar stiu ca vreau sa ma prinzi.
Stiu ca vreau sa ma trezesc din cosmarul asta.
Vreau sa plutesc incetisor pe un nor,pana in Australia,sa vad cocorii,si alte pasari migratoare,sa vad avioane,sa fac cu mana la pasagerii din avioane,si ei sa se intrebe ce naiba caut eu pe norul acela.Si dupa,vreau sa cad intr-un rau,si sa plutesc alaturi de somon,si sa trec printre ursii care incearca sa prinda peste,sa le fac cu mana si ei sa mormaie ceva acolo.
Si sa ajung intr-un lac,undeva,ca intr-un vis,unde sunt inconjurata de niste insecte ca niste fluturi,rosii,inconjurati de ceva stralucitor si rosu.
Si sunt in lac,sunt inconjurata de copaci,de o padure deasa,si in spate o cascada cu apa argintie,care curge limpede si incet.Te strig si tu ajungi aici cu viteza luminii.Treci prin toate cuvintele,gandurile si amintirile mele,exact asa cum ai trecut prin inima mea.Dar te-ai oprit acolo.Acolo si in capul meu.
Stau in picioare ca sa pot sa aberez.
Si sa sper.
Si sa visez.
Si sa astept.
Si sa fiu copilaroasa,incapatanata si visatoare.
Si sa... sa spun.

~Scarlet.

0 comments:

Post a Comment

 

Lipsum

Oops,mi-a cazut un surub.

Followers