Scarlet's Meridian

An alien's daily life,on an unknown planet.

Stupizenie.

Published by Scarlet under on 10:02 PM
Totul s-a intamplat din dorinta aia stupida.
Dar nu,nu renunt. Nu merge,nu la mine.
Azi sunt optimista. Cred ca imi revin.
Sau nu,sunt doar eu din nou,pe moment.
Pana imi dau seama ce se intampla,din nou.
Am o dorinta ciudata de a ma imbraca intr-o rochie lunga,verde inchis,de vara,cu niste balerini negri, si o bentita rosie pe cap,si de a merge asa pe plaja,si de a ma plimba asa,cu balerinii in mana,si cu mp3ul in urechi,asa melancolica,batuta de vant si mangaiata de razele soarelui.
Si vreau sa ma intalnesc cu cineva,la fel de melancolic,si sa vorbim despre orice.
Cu oricine,nu-mi pasa.
Vreau sa rad cu pofta,vreau sa ma odihnesc,vreau sa zic stop si s-o iau de la capat.
Si sa repar tot de data asta.Pe mine,pe tine,pe toata lumea,lumea,si tot.
Vreau sa ma bucur de fiecare picatura de apa,fiecare raza,fiecare frunza cazuta pe fruntea mea,fiecare nota muzicala,fiecare nor ce are o forma ciudata.
Iar visez.
Vreau sa vina un spiridus si sa-mi spuna ca dorintele mele vor deveni realitate.
Cat trebuie sa platesc? Nu-mi pasa. Platesc indoit,intreit. Las si bacsis.
Vreau rochia mea.
Continui sa visez,sa sper si sa astept.
Aberez.
Ma duc sa fac un dus sa-mi revin la aia-fara-rochii din mine.
Tot visez.

~Scarlet.

0 comments:

Post a Comment

 

Lipsum

Oops,mi-a cazut un surub.

Followers