Scarlet's Meridian

An alien's daily life,on an unknown planet.

Confuzie.

Published by Scarlet under on 9:45 PM
Nu m-am mai destainuit demult acestor pagini pline de secrete,acestor pagini intime dar tot odata publice.Acestor pagini ce desi au lucruri "bufante" imprimate pe ele,nu sunt pudice,se mandresc cu continutul lor si il vor arata oricui cere.
Momentan sunt intr-o confuzie totala,nu stiu ce sa cred,pe cine sa cred.
Mi s-au spus niste lucruri pe care mintea mea visatoare nu le intelege.Nu stiu cum sa procedez,daca sa fiu fericita sau.. nu chiar fericita,pentru ca nu sunt lucruri clare,sunt lucruri care ma invita intr-o directie dar care de fapt ar putea avea total alta conotatie fata de ce imi imaginez eu.
Se strange totul in jurul meu,ma simt din ce in ce mai rau,nu sunt claustrofoba,dar ma sufoc aici.
Nu mai rezist,vreau doar adevarul,nu vreau sa mai fiu pierduta,ma scufund in marea asta de confuzie,cineva..tineti-ma in viata pana cand imi dau singura un motiv sa ma tin in viata.
Sau dati-mi un motiv,adevarat,fals,nu conteaza,pe moment,tineti-ma inca putin..
Ma simt prost. Nu sunt in stare sa ma ridic dar as salva pe oricine.
Ma lupt sa ii fac pe ceilalti fericiti dar eu raman asa.
De ce?
Nici nu stiu ce sa spun,nu prea gandesti cand nu dormi de o saptamana.
Sunt atat de obosita. Par bine in cursul zilei,dar eu deabea ma misc,deabea respir.
Si totusi.. de unde vine energia asta,si de ce e aici..?
Am stat in ploaie duminica.Si m-am simtit atat de bine.
De fapt m-am simtit oribil..pentru ca ziua aia se presupunea ca ar fi trebuit sa fie o zi speciala..
Dar daca a plouat cu ce am aruncat eu,atunci lacrimile mele s-au intors la mine,si sunt eu din nou.
Sau nu sunt eu? Nu sunt eu,momentan nu pot sa-mi tin zambetul ala tamp pe fata mereu.
Pentru ca nu pot,pentru ca.. nu am niciun motiv..
Sau poate am..dar nu imi dau seama.
Vreau sa cred ca am,pentru ca vreau sa cred ca acele lucruri spuse vor avea conotatia pe care o vreau eu.
Vreau sa.. vreau ca totul sa fie ca in visele mele dupa ce ma trezesc.
Vreau.. sa scap putin.. si sa ma trezeasca..sa ma trezesti..

~Scarlet.
Aberatii,da,scuze.

0 comments:

Post a Comment

 

Lipsum

Oops,mi-a cazut un surub.

Followers