Scarlet's Meridian

An alien's daily life,on an unknown planet.

Asurzire.

Published by Scarlet under on 8:05 PM
Inauntru.
Cioc cioc.
Alb.
Camasa.
Disperare.Iluzii.Vise.
Cioc cioc.
Pahar.
Pahar plin cu cafea.
Pahar gol.
Pahare.
Alb.
Deja-vu.
Gol.
Nu stiu ce sa spun.Nu stiu cum sa caracterizez situatia asta.
Probabil scriind aceste lucruri inrautatesc situatia.
Nu stiu. Mintea mea e goala.Nu se intampla nimic.
Ba da. Tipete. Tipete asurzitoare,sfasietoare.
Tipete.Zgarieturi pe usa. Zgarieturi aspre,pline de nimic.
Tremur.Nu stiu daca e de la cafea sau de la ce se intampla.
Probabil amandoua. Cafea. Mai vreau una.
Cioc cioc.
Da,aud. Nu mai ciocanii. Cine esti?
Fara raspuns.
Cioc cioc.
Termina.Nu iti deschid. Spune-mi cine esti. Ce vrei?
Fara raspuns.
Ecoul ciocanitului rasuna in camera.
Desi e doar o camera mica,fara geamuri,fara becuri.
E alba. De unde vine lumina? De ce e lumina? De ce e camera goala?
Sau e plina..? Da.. e plina..e plina cu speranta,cu lucruri care asteapta sa ma agat de ele.
Cad.
Cadere libera.
Tipete.Nu sunt ale mele.
Cioc cioc.
CINE E?! CE VREI?!
Fara raspuns.
De ce nu raspunzi? Ai de gand sa ma lasi sa ma avant in acest labirint al infinitatii,ghicind cine esti,ce vrei,cu ce scop bati la usa mea?
Ce usa este aia? Unde duce? Pot sa o deschid sau e incuiata.
E rosie.E rosie ca sangele. De ce e rosie?De ce nu e alba,pentru a se acorda cu camera? De ce nu e neagra? Sau albastra ca oceanul infinit al viselor?
Cioc cioc.
Bine. Ma ridic. Imi tremura picioarele.
Imi tremura tot corpul.
Cad pe jos.Imi pun capul pe genunchi.
Imi tremura parul. Imi tremura gandurile.
Cad. Sunt intinsa.Incep sa respir repede.
Nu..nu iar..urasc sa fac asta cand sunt singura.
E o senzatie ciudata.Ma simt ca si cum as putea inhala tot aerul din lume.
Dar nu pot sa-l iau pe tot odata asa ca o fac repede,de mai multe ori.
Imi pun mainile pe fata.O lacrima coboara pe obrazul meu,ajunge pe podeaua alba si lasa o pata. Acum pata aia nu se mai acordeaza cu camera.E o pata uda,si albul prinde o usoara nuanta de gri.
Incet incep sa ma opresc.Am mai luat o parte din aerul lumii.
Ma simt ca o hoata,sunt multi oameni care ar fi meritat sa mai respire aerul acela,iar eu l-am furat.
Mi-e foame.Dar nu pot sa mananc.Mi-e sete,dar nu pot sa beau apa.Nu pot sa beau decat cafea.Mi-e somn,sunt obosita.Dar nu pot si nici nu vreau sa dorm.
Nu mai vreau cafea. Nu are zahar,nu imi place zaharul. E amara,asa imi place.
Cioc cioc.
Iar?Credeam ca ai plecat.Cine esti? De ce nu intri? De ce doar ciocani si nu raspunzi? Ce vrei sa faci?Ce vrei sa fac?
INTRA! Intra si trezeste-ma. Ce esti? Cine esti?
Tipete.Tipete sfasietoare.
Liniste
Ai plecat? De ce? De ce pleci si ma lasi aici? De ce ma lasi in mijlocul drumului,plina de curiozitate? Unde ai plecat? De ce ai plecat? Ce vroiai?
Ma ridic. Ma sprijin de perete. Tremur. Tremur ca un vlastar ce abia se inalta,batut de vant.
Ma indoi.Nu ma rup. Ma indrept spre usa.Invat sa merg,primul pas,al doilea,al treilea.
Cad,mi se inrosesc genunchii.Imi musc buza si ma ridic.Mai am putin si ajung la usa.
Ma sprijin de perete,merg cu indrazneala unui copil care stie ca nu merge bine,dar totusi incearca pentru ca vrea sa descopere lumea.
Pun mana pe usa. E rece ca un cadavru. Ce contrast. Rosie ca sangele fierband,si rece ca un cadavru. Ma uit amenintator la clanta. Se uita inapoi. O lovesc. Ma loveste,ma doare. Pun mana si trag de ea. E usoara ca un fulg. Deschid usa si vreau sa pasesc,dar intunericul ma izbeste. Dincolo de usa e un gol imens,negru,si mi-e frica sa pasesc. Vad umbre gri,care tipa.
Tipete sfasietoare. Voi ciocaneati?
In acel moment mi-am dat seama ce sunt.
Sunteti visele mele.Sunteti sperante,secrete,lacrimi varsate peste tot,adunate in pahare si cani,lacrimi pure,fericite si triste,nervoase si indecise.
Vroiati sa ajungeti la mine? Vroiati sa ma treziti? Sa-mi dau seama cat de jos sunt?
Sa-mi aduceti aminte? Bine. Asta veti avea atunci.
Sar.
Umbrele se indreapta spre mine,tipetele devin din ce in ce mai asurzitoare,deslusesc cateva intrebari,afirmatii. "DE CE?!" "Nu mai vreau!" "Cum?" "Ce fericita sunt!" "Vreau sa dispar." "Mi-e dor." "Te rog." "Da!" "Nu!".
Ma cuprind,ma adulmeca,ma invaluie,sunt in jurul meu,iar nu pot sa respir. Cad.
Cad. Cineva. Oricine. Aruncati-mi o sfoara. Prindeti-ma inainte sa -
Aterizez..
Pe spate. Urlu sfasietor,din cauza durerii si scuip sange,o data cu racnetele mele.
Nu pot sa ma misc. Respir,si in fata mea se formeaza aburi gri.
Ati intrat in mine? Treziti-ma.
Cioc cioc.
Din piept. Bine,suntem impreuna din nou.
Treziti-ma. Nu ma lasati.
Tine-ma in viata.
Spuneti-mi ceva ce mi-ar intrerupe caderea.
Aberez. Din cauza durerii. Tremur.
E o durere placuta.
Ajutor.
Prindeti-mi mana,scuturati-ma si faceti-ma sa vad realitatea.Cruda,fericita,cum o fi ea.
Desenati sageti pe peretii acestui labirint si scoteti-ma afara.
Ajuta-ma.
Astept.
Asteptare.
Aberatii.
Vise.
Asteptare.


~Scarlet.

0 comments:

Post a Comment

 

Lipsum

Oops,mi-a cazut un surub.

Followers