Scarlet's Meridian

An alien's daily life,on an unknown planet.

Prea multe idei.

Published by Scarlet under on 12:10 AM
Inca imi aduc aminte.De tot.Cuvintele,si sensurile.
E sange peste tot,acum totul pare clar.Cat de cat.
Am fugit ca vampirii de soare,de 1000 de sori,chiar daca trebuia sa stam.
Dar noi am fugit,departe,si totul s-a dus.
Poate ca nu am planuit totul chiar ca la carte.
Am fugit. Am fugit de? De ce anume? Din ce cauza?
Ne sincronizam ceasurile pe secundele pe care le-am pierdut.
M-am uitat in sus si am vazut,stiu ca am fost vazuta.
Am vrut sa fur cerul dar am fost prinsa.
Ai dat un nume golului din mine si ai fugit. Nu vrei sa te intorci?
Suntem toti bine,pana in ziua si momentul in care incetam sa mai fim bine.
Suprafata luceste,iar interiorul se descompune.
Ne luam la intrecere cu apusul,si mai avem putin si castigam.
Si am fugit. Da,am fugit ca vampirii de soare.
Chiar nu am planuit ca la carte.
Viata nu trebuie planuita,las-o sa curga,vezi ce se intampla.
Vise,asteptare si speranta,asta se intampla.

~ Scarlet.

0 comments:

Post a Comment

 

Lipsum

Oops,mi-a cazut un surub.

Followers