Scarlet's Meridian

An alien's daily life,on an unknown planet.

Fara motiv.

Published by Scarlet under on 10:37 AM



Uite,trebuie sa stii ceva.Stiu ca poate nu consideri ca trebuia sa-ti zic asta deabea acum,dupa atat de mult timp,sau poate e prea devreme sa aflii,dar consider ca poate ceea ce iti voi spune,va schimba macar un graunte din tine.

La fel cum viseaza fiecare adolescent sa schimbe ceva,totusi. Suntem tineri,picam usor in capcane,nu invatam din greseli,incepem cu un lucru si terminam cu altul,ne intristam atunci cand nu ne este recunoscut nimic din ceea ce facem,ne bucuram cand primim chiar si cea mai mica atentie din partea oricui.
Dar mai ales din partea persoanelor la care tinem.
Ca orice adolescenta,ma gandesc la dragoste,si inca dinainte sa o intalnesc imi propusesem anumite lucruri.Imi propusesem sa nu o las sa ma raneasca niciodata,sa ma bucur,sa ma imbat cu ea,si sa raman capturata in bratele ei arzatoare toata viata mea. Dar odata cu aceste lucruri,imi propusesem sa las persoanele care se vor indragosti de mine sa stie de ce si de cine se indragostesc. Sa stie ca se indragostesc de nesiguranta mea, de obsesiile mele,si de faptul ca vreau sa stiu ce gandeste toata lumea despre mine. Sa le spun ca se indragostesc de imaturitatea mea,si caracterul meu de copil, nevoia mea continua de a ma simti iubita si apreciata,de lacrimile mele care mereu fac o drama din orice,din nevoia de a curge pe obrajii mei usori rumeniti.

Sa stie ca se indragostesc de o persoana cu un trecut instabil,mare parte din el ingropat in adancurile sufletului si scos o data pe luna,pentru a-l nota iar intr-un jurnal. De sperantele mele,de visele mele mereu nemuritoare,si odata cu asta de scopurile si mijloacele mele pentru a le transforma din vise in realitate. Sunt capturati de o persoana romantica dar care prefera sa para dura in viata de zi cu zi,dar care pe ascuns plange la un film sau la un rasarit de soare.
Sa stie ca,daca se indragostesc de mine,se indragostesc de ura mea fata de mine,de toate defectele pe care eu cred ca le am,si de ideea mea ca nimeni nu m-ar putea iubi vreodata.

Dar,poate le-ar placea sa afle ca se indragostesc si de felul in care rad si alerg dupa un fluture,felul in care o sa rad atunci cand ma suna pentru ca ma bucur.Poate si faptul ca uneori sunt amuzanta si spun lucruri la care nimeni nu s-ar putea gandi,dar sunt stupid de hilare,si felul in care ma inrosesc atunci cand oamenii ma intreaba de ce rad.
Poate cel mai important lucru pentru ei o sa fie ca se indragostesc de o persoana ce nu e perfecta,si careia nu ii este frica sa isi arate defectele,oricate ar fi acestea.
Se indragostesc de o persoana care traieste viata la maxim,nu regreta aproape nimic,si nu ii este frica sa arate cat de mult iubeste,cat de mult plange,cat de mult uraste.
O persoana ce a fost,este,si mereu va ramane.. imatura,spontana si curajoasa.

1 comments:

Anonymous said... @ May 29, 2011 at 6:44 PM

ar fi folositor un like button.

Post a Comment

 

Lipsum

Oops,mi-a cazut un surub.

Followers