Scarlet's Meridian

An alien's daily life,on an unknown planet.

Dubios de lunatic.

Published by Scarlet under on 10:41 PM



Cum a inceput?
A inceput brusc,cu o privire.
Cum s-a terminat?
S-a terminat la fel de brusc,cu aceeasi privire.
Nu pot si refuz sa cred ce aud.
De la un singur vers,de la o singura melodie nenorocita,imi apari in gand,rascolesti in mintea mea amintiri ingropate undeva.
Ce mai am? Un cantec,sange,si amintiri.De ce le pretuiesc atat de mult nu stiu.

Poate pentru ca nu le pot da drumul,poate pentru ca pana si perioada aia scurta in care s-au intamplat m-a marcat si m-a schimbat.Cand ma ciocnesc de un lucru care imi aduce aminte,aproape ca ma bufneste plansul,dar ma abtin,stiind ca ar fi ciudat sa incep sa plang de una singura pe o strada plina de oameni.
Asa ca alerg pana la cel mai apropiat loc unde pot sta singura 3-4 minute,ma asez pe ceva ce gasesc si dau drumul la tot ce e mai inghesuit in mine.
Nu pot descrie din ce sunt compusa acum.Este o invalmaseala de sentimente.
Macar daca as stii care este cel mai puternic,dar se incaleca una pe alta.Este ca jocul ala din copilarie cu pasarelele.

Pui o palma peste alta,si vezi cine castiga.Numai ca jocul asta tine pana la infinit.Sentimentele astea nu au o baza solida,se tot incaleca una pe alta,nu vor sa ramana jos,dar nu vor nici sa stea in varf.
Iubirea,ura,furia,frustrarea,fericirea,confuzia,indiferenta,toate pleaca de la start si parcurg milioane de kilometri.
Imi este si greu sa astern pe hartia asta virtuala ce e in interiorul meu.Nu exista o cale usoara prin care sa ies din asta. De fapt exista,dar eu mereu ma complic si caut alte cai.
Oare cum o sa fie de acum incolo? O sa fie diferit,cu siguranta,dar tot nu pot asimila vorbele care le aud.
4 cuvinte mari si late.2 propozitii. Rasuna mereu in mintea mea. Pe astea le pot asimila,dar restul? Restul cuvintelor sunt ulei,eu sunt apa. Ce ne facem?

Ce ar trebui sa fac cu toate resturile astea de sentimente? Nu cred ca ai idee de locurile in care te gasesc,in interiorul meu.Lasa-ma pe o margine de drum,agata-ma ca sa ma usuc.
O sa traiesc in visele mele,nu o sa accept niciodata dura realitate,asa cum am mai zis,realitatea prea cruda pentru mintea mea visatoare.Voi,lucrurile ce nu ar trebui sa fiti aici,inca traiti intr-o viata care nu este a voastra.O acaparati incetul cu incetul si folositi puterea de convingere asupra sarmanei victime.
Raman pe un colt de luna,uitandu-ma in jos si observand lumea,facand greseli si bucurandu-ma de ele in continuare,cu tupeul meu infinit si dubios.


1 comments:

Anonymous said... @ May 29, 2011 at 6:50 PM

Cele 2 asocieri (tu ești apă și jocul cu palmele) sunt sublime.

Post a Comment

 

Lipsum

Oops,mi-a cazut un surub.

Followers