Scarlet's Meridian

An alien's daily life,on an unknown planet.

Incalcire veninoasa.

Published by Scarlet under on 11:43 PM
Ce faci?
Nu te-ai saturat de circul asta?

Nu te-ai saturat sa faci fite si sa copiezi cuvintele altora,sa spui pe net ce nu ai tupeu sa spui in fata? De ce faci asta?
Nu te-ai saturat de sentimente false? Daca sunt o persoana rea,tu nu ma placi,atunci cred ca tot o sa fac asta cum vreau eu. De ce sunt acuzata acum? Care sunt premisele tale? Care e verdictul?
Nu mai sunt cea pe care o stiai,m-am schimbat,nu sunt perfecta,stiai asta,da-i bice si trateaza-ma ca o straina daca nu poti accepta ca persoanele se schimba.
De ce imi vars furia aici cand as putea sa-ti spun toate astea in fata? Ma uit la tine si vad cum iti dai click la viata.
Ignoranta e noul tau prieten.
Incerci sa te dai bine pe langa cat mai multa lume,dupa care ii barfesti pe la spate cu cei pe care ii consideri adevarata ta familie.Iar ei au tupeul si iti spun in fata toate lucrurile care nu le suporta la tine.
Tu de ce nu poti face acelasi lucru? Stau si ma intreb cu ce creier,cu ce neuroni dai tu rezultatele astea in capusorul tau.
Cum am ajuns aici? Obisnuiai sa spui ca ma cunosti atat de bine.
Dar oh.. stai,nu ai nici cea mai vaga idee ce se intampla in capul meu si cat de rea pot fi.
E un circ,adica cerc,cercul vietii.
Nu esti un judecator,dar daca ai de gand sa ma judeci eu nu am de gand sa-ti ascult lamentarile,vreau sa-ti vad asa-zisa furie si durere.
Da-i bice si trateaza-ma ca pe un strain,e frumos,te si vad cum te intorci la mine.
De ce? Pentru ca stii ca ai nevoie de mine,pentru ca stii ca eu te pot ridica la cer dar eu te pot si scapa accidental.
Aceleasi gesturi,minciuni,trucuri,nu mai dau rezultate.
Dar incearca,eu te sustin,ai tot sprijinul meu.
Pe lumea asta gresesti,pe lumea asta platesti.
Stiu ca vrei sa te intorci,stii ca vrei sa te intorci,stii ca ai nevoie disperata de putin din personalitatea mea,pentru ca mereu ai vrut tupeul meu nesimtit,mereu ai vrut abilitatea de a fi in stare sa vorbesti cu cineva fata in fata si sa-i spui tot ce gandesti.
De ce nu fac eu asta acum? Pentru ca uneori,nu e bine sa-ti dai masca DIRECT jos de pe fata.
Uneori e bine s-o inlocuiesti.Uneori e bine sa te prefaci ca poti fi un copil incapatanat,un copil obraznic si imatur,care habar n-are ce face,si da in bobi,cand de fapt iti lingi buzele gandindu-te la cum ai putea sa storci mai mult.
Oops,tocmai am dezvaluit putin din mintea mea.Oh,ce pacat.
Daca nu poti accepta asta poti sa pleci.E bine.
Sunt ca o boala care pune stapanire pe tine,incet incet,sau repede,depinde de tine.
Vrei sa afli antidotul dar atunci cand il ai in mana,il scapi si se sparge,pentru ca ai devenit dependent/a.

Ce faci?
Nu te-ai saturat de circul asta?

~Scarlet. x

0 comments:

Post a Comment

 

Lipsum

Oops,mi-a cazut un surub.

Followers