Scarlet's Meridian

An alien's daily life,on an unknown planet.

Moartea sexului.

Published by Scarlet under on 9:18 PM
Nu sunt genul care sa tina in ea cand vede ceva, nu sunt genul care sa linguseasca si sa spuna "oh ce bine iti sta,cat de slaba te face,iti pune in evidenta ochii" si alte porcarii standard pe care le spui cand vrei sa dai bine pe langa cineva.
Nu sunt eu geniul in moda,nu sunt fata care nu rateaza o revista de moda,nu sunt fata contemporana cu "ultimele racnete" ale modei,dar sunt o fata cu bun gust,sunt o fata care are cat de cat ceva in cap,care are bun simt,care stie cum sa asorteze cateva piese vestimentare.
Sunt o fata care prin sinceritatea ei,a inceput sa fie intrebata de diferite persoane "cum arat tunsa asa?" sau, "mi-ar sta bine asa?dar cu bluza asta?" sau "tricoul asta imi vine bine,ma face grasa,ma slabeste?"
De ce sunt intrebata tocmai eu,si nu un stilist?
Pentru ca eu nu cer bani,si eu sunt de 10 de ori mai sincera decat un stilist,care poate ca o sa-ti dea sfaturi doar ca sa-ti ia banii.

Ma rog,ce poti sa faci? Fiecare se crede ce vrea,multi se cred ce nu sunt,multe sunt 'attention-seeking-whores',multi sunt 'bossi-de-bossi',desi nu stiu nici cu cine se invecineaza Egiptul la Nord.{Marea Mediterana}
Prefer sa fiu eu,aia sincera,fara tact si diplomatie,aia care iti zice verde in fata ce crede despre tine,de bine sau de rau.

Nu stiu daca eu am o viziune normala asupra acestor lucruri,eu spun ca da.
Anyway,stiti ce se spune.. uita-te in oglinda din perspectiva altei persoane inainte sa iesi din casa.Bine,nu se zice asta,tocmai am inventat chestia asta.

Asta e tot momentan,multumesc ca ati asistat la plangerea mea.
~Scarlet. <3

0 comments:

Post a Comment

 

Lipsum

Oops,mi-a cazut un surub.

Followers